Nuray01 canim agzim acik okuyorum @Seherr inde benimde bi kizimz var ben devlete seher ozele gidiyo bunlarada kiz dediler ben su an 15 +3 um 6 gun snra yine randevum var baska doktora yada ozelemi gitsem dye dusunmeye basladm gerci takdiri ilahi senin minik baya saklanmis 😀😀