Herkese merhaba yenidən, 6hafta 3gunlukken ultrasonda kalp atişını duydum, eve geldim kanama oldu, uzun surmedi, doktorumu aradım dufaston icmemi söyledi, sonra iyne. Kanama kesildi, 1hafta uzanmami söyledi, şimdi 3gun geçti , iyi hiss ediyorum, amma korkuyorum, acaba bir şey olur mu?