Merhaba hanimlar bu gün 7.aylık gebelik kontrolüm vardı. 6.ayda ki kontrolumde bebeğin kilosu 730 gr di. Şimdi 1.5 kg olmuş dedi doktor bebeğin iri dedi benim gibi olan var mı acaba.. bu doktora son 2 aydır gidiyorum ilk aylardaki ultrason fotoğraflarımı istedi.. sanırım kesin net haftasına bakmak için istedi.. bu doktordan önceki gittiğimde doktorlar haftasıyla hep uyumlu olduğunu söylediler ayrıntılı ultrasonda bebeğin 10 gün ilerde dedi gelişimi.. benim gibi olan varsa yazabilir mi? Normal mi sizce ?