Deryalp91 benim de İlk zamanlarda kese etrafında 3 adet kanama alanı vardı,keseye yakın yerde ve bir tanesi bayağı büyüktü, öncesinde de iki dusugum olduğu için çok korkmuştum ama çok şükür ki zamanla 13 .haftaya kadar kendiliğinden geçti,kanamam da olmadı, kan sulandırıcı iğne ve progestani hiç kesmedik ama kanama olsaydı iğneyi kesecegimizi söylemişti doktorum.cok şükür ki atlattık, inşallah sen de sağlıkla atlatırsın, Allah’ım hepimizin bebisini bizlere bağışlasın inşallah