Nergisim09 Kızlar selamm birşey sormak istıyorum doktarada sormak aklıma gelmıyo sıze sormak ıstedım. enfeksiyonum var bol bol su içip idrare cıkıyorum. günlük ped kullanıyorum kokulu orkid’in enfeksıyonu iyice tetikler mı merak ediyorum ya
Mom9272 Nergisim09 evet günlük pedlerin sağlıksız olduğunu duymuştum onun yerine pamuklu bir bez ütüleyip kullanabilirsiniz
Mom9272 Nergisim09 enfeksıyon için elma sirkesiyle suyu seyreltp her wcde taharetlenin çok iyi gelıyor
Csnsu Nergisim09 enfeksıyonun varsa ped takıyosan günlük akıntın durmaz zaten enfeksıyonunda gecmez canım elma sırkesı kullan cay bardağını doldur 3 veya 4 su bardağına karıstır kapalı dursun taharetlen bak nası gecıyo
Vosvolicee Canım bu dönemde günlük pes kullanmayın diyorlar. Ben normalde hamilelikten önce kullanırdım düzenli olarak ama hamilelikte kullanılmaması gerekiyormuş.Enfeksiyonu tetikliyormuş. Düzenli olarak iç çamaşırını değiştirmeni öneririm
fnsckn Nergisim09 kokusuz olanlar var mesela kotex active var o kadar ince ki tülden daha incedir deneyebilirsiniz diğer günlük pedlerle hiç alakası yok
sue92 Bırakın kokuluyu kokusuz ped bile sağlıklı değil. Ben ne zaman günlük pedi bıraktım o zaman kurtuldum akıntıdan, enfeksiyondan. Doktorum kullanma demişti bana da👍🏻
Lilla Günlük ped sağlıksız,kokulusu daha da sağlıksız.. sık sık çamaşırınızı değiştirmeniz gerekiyor.
Ezgi-ceren Nergisim09 normalde ben de kullanıyordum günlük hayatta sağlıklı mı bilemem ama benm çok akıntım var ped falan fayda etmeyecek gibi çok da terliyorum o yüzden ben de çareyi sürekli çamaşır değiştirmekte buldum. Tabi çalışıyorsanız biraz zor oluyor ama yanımda götürüp değiştirdiğim bile oluyor ancak öyle rahat hissediyorum kendimi