Gmzsrcn Herkese merhaba doktor demir ve kan takviyesi başlattı ama içer içmez kusuyorum bir dahaki kontrolume kadar içmiyorum şuanda sizin başınıza geldi mi doktor doğuma kadar kullanacaksın demişti ama çok kötü oluyorum 😔
isimsizbebek Gmzsrcn demir ilacı galiba. Bende de çok kabız yapmisti demir ilacı. Doktoruma söyledim. Sonra serum şeklinde verdi bir kez. Ayda bir veriliyormuş yanlış bilmiyorsam. Ben son ayımda bir kez serum almıştım
Angelada Gmzsrcn bana demir ilacini iki kez kullan demişti ben kullanmadım pancar pekmezi yiyorum limonlu suyla sonra gittim değerim yükselmiş. Bol bol da su içip sebze yiyorum
Ssburcu Gmzsrcn doktorum bana bulantı yapar diye baslatmadi bebek sendekini kullanır zaten sonra da senin depoları doldururuz dedi
Melodixxx Gmzsrcn 4 5 hap değiştirdi yine aynı içtikçe kusuyrm kan değerimde 9 a düşmüş bana içmek zorundasn diye içemiyrm ne yapacğımı sa bilmyrm
Eeezgi Doktor 12.haftada gynoferon başladı normalde sabah aç karna içilmesi gerek ama doktorum 3 hafta daha kahvaltıdan sonra iç bulantıların tamamen geçince aç karna içmeye başlarsın dedi. Bi doktorunuza sorun isterseniz siz de.
Melodixxx Angelada kaçtan kaça yükseldi benmde 9 a düşmüş hapları içtimmi çıkarıyorm tüm günüm kusarak geçiyor içmeyi bıraktm
Angelada Melodixxx ben bakmadım anlamadım doktor yükselmiş dedi. Sabahları aç karnına bitane içiyorum yine benimde midem bulanıyor