Merhabalar.Kardesimin covid pozitif olmasından dolayı karantinadaydık bir haftadır ve bugün eşimin de pozitif çıktığını öğrendik.Ben 37 haftalık hamileyim ve karantinam iki hafta daha uzamış durumda belki pozitifimdir bile bilmiyorum. Semptom göstermediğim için test de yapmadılar.benim gibi durumda olup normal doğum yapan varmı acaba 🙏 sezeryanı kesinlikle istemiyorum ki ailemde benimle ilgilenecek olan herkes karantina da bakacak kimsem de yok normal doğum yaptırmıyorlar diye duydum bebim gibi şüphesi olan hamilelere