basakaltin aslında kendisinden memnundum. Diğer doktor ile ilgili çok daha olumlu yorumlar duydum arkadaş çevremden. Daha ilgili ve en ince ayrıntıya dikkat ediyor ve kendi özel numarasını vs de verdi her zaman arayıp ya da mesaj atıp iletişim kurabiliyorsun. Acillik bir durum dahi olsa gelirim dedi bu yüzden kendisinde karar kıldım. Şu an 13 haftalık benim daha