Kizlar 2 gun once normal dogum yaptim. Ama ikinirken epeyi zorlandim uzadi flan derken dikislerim fazla 7,8 vardir bir de ustune hemoraid /bagsur olmusum oturamiyorum, yatamiyorum resmen. Beni asiri zorluyorlar. En en en hizli gecmesi icin ne onerirsiniz ? Daha da onemlisi bu hemoraid kalmaz ben de degil miii ? Cok kotuyum kizlar ya resmen dikisler ve bagsur bebekle ilgilenmekten daha cok zorluyor..