ecembugra53 Gonay Evt canım 😊🐣 bugun mesela benim ki de cok sakin vuruyor ama şakın yani dün daha şiddetliydi bu zamanlar normal bebek her zaman aynı olmuyor
HilalG Gonay Benim de öyle olabiliyor bazen bir bakıyorum çok hareketli bir bakıyorum çok hareketsiz ama kontrolde bir sıkıntı çıkmadı şükür Dün gittim🤗
Gonay ecembugra53 ptesı kontrolum var bakalm sorucam doktoruma ama genel olarak bnm dısımda sizdede varmış.belkı haftamızla alakalıdır
ecembugra53 Gonay canım doktora sormuştum normal diyor hareketlerini sayıyorum bende canımm😊 bazen bebekler uyuyormuş büyümesi için normal dedi 😊
Gonay ygyldrm uyku konusu bnmde çok düzensiz.sık sık tuvalete çıkıyorum sonrasındada uzun süre Uyku tutmuyor:/
Gonay ecembugra53 gün içinde toplam kac olmalıymış cmm??hafıf hıssettıgımız hareketlerını de sayıcaz değil mi?