Biz de guzel oglumla kavustuk 💕 atama nedeniyle 36+1 haftalikken vandan ankaraya gitmem gerekti. Dr umla konustum nst vs hersey normal cikinca gidebilirsin dedi tabii ucak almadigi icin arabayla ciktik yola malatyada mola verdik 12 saat falan dinlenip devam ettik. 1 hafta yerimde durmadim ordan oraya evrak islerine kostum 37+1 de tekrar yola ciktik donus icin malatya da bir gece kalip van a devam ettik 37+2 sancilarim oluyordu yolda aksam vardik eve ertesi sabah hemen dr a gittim. 1 cm aciklik varmis eve git bol sicak suyla dus ve yuruyus dedi doktorum eve geldik tabii okuyorum burda 1 cm aciklik vardi 36 haftada hala dogmadi 40 olduk vs diyenleri daha gelmez oglum dedim. Besigini kurmamistim kurdum annemler geldi sehir disindan disari ciktik gezdik falan aksam kasilmalar sıklasmaya basladi ama sancim yoktu baktim 3 5 dk da bi oluyo bi gidelim gorunelim dedim ne annem ne esim beni ciddiye almiyo bosa gidiyoruz simdi dogmaz daha falan diyolar cunku cok rahatim ben geziyorum falan. Saat 23.45 te hastaneye gittik ebe 4cm aciklik var yatis yapalim dedi lavman yapildi suni sanci baslandi epidural icin yalvardim ama hastanenin anestezi dr u yapamicagini soyledi saat 00.39 da oglum kucagimdaydi cektigim buyun acilari o an unuttum. Rabbim herkese guzel dogumlar nasip etsin bir avazda dogurun insallah 💕 canim oglum su an kucagimda. Sorulariniz olursa ben de keyifle cevaplarim 💕