Kızlar hepinize öncelikle merhaba ☺️ geçen Eylül ayında bir kayıp yaşadıktan sonra genetik test ve pıhtılaşma testi yaptırdım.. 3 gende heterizigot pıhtılaşma çıktı. Bu 3 gen (mthfr genleri ve pal-1) hamile kalmadan doktorum hapa başlatmadı hamile kalınca 2 günde bir 4000 mg’lık oksapar iğne olmaya başladım. Kendi memleketimde doktora gidiyordum o 5. Aydan itibaren iğneyi Bırakıcaz dedi ama corona sebebi ile ona devam edemedim yaşadığım şehirde gittiğim doktorumda riske atamam kullanmaya devam edicez demişti. 32+3 olduk çok şükür geçen randevum da sorduğum zaman 37. Haftada Bırakıcaz dedi sezeryan istediğimi söyledim 38. Haftayı doldurunca da sezeryan gününü ayarlarız dedi fakat o 1 hafta nedense beni korkuttu.. Sizler doğumdan kaç gün önce bıraktınız?