DidemYldrm Kızlar yaz geldi ay iştahım kapandı iyice zaten çok yiyen biri değilim ama dengeli düzenli beslenirim hep ama ben sıcak havalarda yemek yeme isteğim kayboluyor karnımın açlığı hiç olmuyor