arkadaşlar bende hamileliğimin başındna beri bitkinlik var 22 haftalığım hiç düzelmedi halim. Kan değerlerim herşeyimde normal dr hormonlara bağlıyor kimi kusar kiminde bitkinlik çeşit çeşit etkiler var dedi. Ama anladığım kadarı ile bu zamana kadar geçmediyse bu durum benle doğuma kadar sürcek. İlk aylardakiler kadar olmasada üç günde bir su içmeye bile üşenicek halde oluyorum malesef.. ama sayılı gün inş düzelicem🤲🏿