Momnurse benimde nst de düzenli sancım çıktığı için ciğer geliştirici falan yapıldı. Rahim ağzı uzunluğum iyi çok şükür. Erken doğum riski yüzünden yattım bende. Pruloton, ciğer geliştirici, serumlar falan derken sancım azaldı çok şükür. İlk bende korktum direkt duyunca ama çok şükür iyiyiz şimdi. Evde istirahat ediyoruz bol bol 33+1 iz. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻😊❤️