Merhaba anneler birkaç sorum olacaktı lütfen cevap verin Bebeğim gelişim geriliğinden nst sonuçlarından erken doğum yaptırdı doktor kilosu 1890 47 cm doğdu 15 temmuzda doğdu 8 günde sadece 60 gram aldı sizin bebeklerin kilo alışı nasıldı 1980 oluyo sonra 1950 oluyo 3 gündür böyle aldığını tekrar ertesi gün veriyo