papatya35 Merhaba hanımlar ,gebelik sürecinizde göğüs hassasiyetiniz ne zaman başladı, hep aynı mı devam etti yoksa Zaman zaman azaldığı oldu mu merak ediyorum
KadriyeSaglam papatya35 zaman zaman azalıp zaman zaman artıyor merak etme bazı günler hiç hamilelik belirtisi yaşanmazken bazı günler en üst seviyede yaşanıyor endişe yapmana gerek yok ☺️
forever23 papatya35 bazı dönemler oluyor sonra geçiyor benim sorun yok yani sürekli olan bir şey değil😇
Meriwa papatya35 senin endişen göğüs hassasiyeti normale döndüğü için gebeliğinle bağdaştırıyosun haklı olarak yok korkma hiç dönem dönem sertleşir taş gibi olur ağrır kimi zaman yumuşar rahat ol cnm sen
papatya35 Meriwa Teşekkür ederim daha önce kaybım olduğu için ister istemez kafam ona gidiyor gerçi onda hiç göğüs hassasiyeti olmamıştı ama bunda olup şimdi azalınca endişelendim teşekkür ederim canım bilgi verdiğin içim Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
papatya35 KadriyeSaglam Teşekkğr ederim içim rahatladı endişeleniyorum Rabbim sağlık versin evlatlarımıza 🥰
papatya35 forever23 Sağol canım Allah razı olsun rabbim sağlıklı evlatlara kavuştursun isteyen herkesi inşallah 😍
papatya35 Beety26 korkmayın normal olabiliyormuş bende tecrübe ettim belli haftadan sonra geçti hatta