23 hafta oldum bu ilaç benim kankim hala kusuyorum 😁 her gece 3 veya 4 tane alıyorum ama ertesi gün yine de her öğünü kusuyorum yalnız mide sorunlarına bile iyi geldiği fikrindeyim bunu kullanmadığım günlerde rezil bir şekilde geçiriyordum ilk 4 ay 7-8 kere kusuyordum bu daha azaltıyor öğürmeleri bana bunun bi üst seviyesi lazım