asiltosumm35 Şu sıralar yemek yememen senin enerjinden götürür zira o zaten senin depolarını kullanıyor. Asıl kilo alımını son 3 ayda yaşıyor bebek. Bir arkadaşımın doktoru havucun çok kilo yaptığını söylemişti mesela. Nesquikli süt, hamurişi, şeker vs. de kilo yaptırıyor. Ama sen ne yersen ye o ihtiyacı olan kiloyu alıyor yine. Tabii hamurişi, şeker gibi şeyleri az tüketmeye bak.