pera_ Kızlar 30+3 haftalığız oğluş la göğüslerimde hiç sertlik yok baya bıngıl bıngıl yumuşacık şimdi süt varmıdır olurmu sert olması gerekmiyormu göğüslerin süt için 🤔
Elifnaz34 pera_ yok canım şuan öyle olması normal doğumdan sonra sertleşir çünkü daha fazla süt dolucaktir
pera_ Elifnaz34 bazılarının hamile kalır kalmaz sert oluyor ya mesela benim bi düşüğüm oldu baya sertti acıyordu ama bu hiç öyle değil tam tersi acaba diyorum süt mü yok