Kızlar perşembe sezeryan oldum eve geldim karnım inmiyor ağrım çok fazla bebeğimi kucağıma zor alıyım sezeryan olanlar Allah rızası için yazın nasıl geçti ne yaptınız ( kötü etkilemek istemem ama soracak başka Bi yerim yok hakkınızı helal edin hastanede güzel atlatanlwr da vardı korkmayın kızlar benım bunyem kaldırmadı