Arkadaşlar merhaba 26+2 haftayız dün yüklükten çarşaf almaya calışırken sehpa dan düştüm kalçamın üstüne hemen gittim doktora bebek iyi suyun da rahmin de iyi bir sıkıntı yok dedi ama sabahtan beri rahmine çok şiddetli değil ama ağrı vuruyor kanamam falan yok bişey olur mu ki tecrübesi olan var mı rahime ağrı vuruyor çocuk hareket ediyor