Ysmnn_38 İdrara sıkıştığım zaman özellikle sağ kasığımda ağrım oluyor çok şükür idrar yolu enfeksiyonu da çıkmadı uzun süren bir ağrı değil ama tedirgin oluyorum yaşayan var mı😔
Caglab Ysmnn_38 Bende de oluyor. Doktoruma sormadım hic ama yanma vs olmayınca panik yapmadım ben de.
irva Ysmnn_38 Benim de öyle hele ki gece sıkışmış oluyorum uykudayken kasıkların ağrısına uyanıyorum.
Sltn01 Ysmnn_38 benim zamanla şiddetlendi bianda yürüyemez hal aldım ve idrar yolu enfeksiyonu varmış . Dikakt edin ağrılarnz artınca tekrardan idrar tahlili yaptırın
Ysmnn_38 Zahideuras benim 23. Haftam doktorum uzun sürmeyen dinlenince geçen ağrılarda telaşlanmaya gerek yok demişti ama yine de iştee😔
symslmz Aynı dertteyim enfeksiyon da cıkmadı galiba rahime baskı yapıyor idrar torbası rahim de büyüdüğü için bebek oldugu için agrıyor
irva Ysmnn_38 Normal dedi doktorum.Tuvaletini tutma dedi sıkışınca e zaten çocuk da baskı yapıyor ondan ağrır dedı.