RabiaMG Nadyaa benimde oluyor bazen. Gecen kan ilacim bitmisti birkac gun icemedim sol tarafima yatarken carpindim oldu birkackez. Sanirim kansizliktan benimki
Bicanbehiye Nadyaa görümcemde çok sıkıntı çekmişti kalp çarpıntısından d vitamini eksikliği onda kalp çarpıntısı yapıyormus d vitamini alınca kendine gelmişti kadıncağız. Sizde baktırın isterseniz d vitamininize
Nadyaa Kevserzeki vicium d 3 kullanıyorum 2haftadır onun içinde magnezyum var o zamandan beri çarpıntı var zaten doktoruma söyleyeyim eğer öyleyse
Eserekliruhalim Ben kalp carpintimdan uyuyamiyorum. Ve daha 24. Hafta. Kahve falanda tuketmiyorum. Sıkıntı bi kilomda yok umarim boyle devam etmez. Pazartesi doktora sorcam belki bi kardiyolaga gorunurum. Cunku cok rahatsiz edici
Nadyaa Eserekliruhalim banada eğer geçmezse git dedi ama normalde olabilir dedi ben 14.haftamdayım bebeğede kan pompaladığı için extra caba harcıyormuş
Eserekliruhalim Kizlar bugun doktora gittim. Magnezyumu her gun almana gerek yok dedi. Kalp carpintim icin de tsh ve kan degerime bakti normal dedi. Magnezyumu her gun aldigim icin olabilir bence 2 gundur icmiyorum daha iyiyim mesela
Nadyaa Eserekliruhalim vicium d 3 mü kullanıyodun sende canım bende bıraktık şimdilik iyiyim belki ondandır dedik