merhaba**
8 haftalık hamileyim.hamileliğimin ilk günlerinden beri karnım gazdan dolayı çok fazla şişti.bu sabah uyandığımda karnım baya inmişti.bu arada her hangi bir gaz çıkarma durumum söz konusu değil.ilk hamileliğim olduğu için biraz panik oldum.tehlikeli bir durum olabilir mi? teşekkürler