Canselugr Burcuyyy bılmuyorum ben ama sanmıyprum kesın bellıyse yapmazlar kendı ıstegınızle mı sezeryan ıstıyosunuz
SerpilG Burcuyyy sezeryan olacaksa niye çatı muayenesi yapılsın? Her normal doğurana bile yapılmıyorki
Anneyim Burcuyyy 4 üncü sezeryan dogum yapacam hiç cati muaynesi olmadım ilki zorunlu sezeryan oldugu için son anda yapmışlardı ama ondan sonra hiç birinde catı muayene si olmadım. Sezeryan dogum yapacak kişiye catı muaynesi yapılmıyor
Canselugr Burcuyyy evet cunku acılma var mı yok mu dıye bakıyolar sezeryan da gerek kalmaz bence ben de ılk gebelıgım sezeryan dusunuyorum cok mu kotu bısey normal daha ıyısı ama sezeryan dusunuyprum korkuyprum normalden
Vijdan Seseryanda gerekmedikce çatı muayenesi yapılmıyor 17 temmuzda doğum yaptım bana hiç yapılmadı sanci çıkarsa nst ve usg de rahim ağzı kısalmışsa belki kontrol amaclı açılma varmi diye bakmak isteyebilir öyle durumda acil sezeryana alıyorlar