Merhaba kızlar ben 21 haftalığım ilk hareketleri 18 haftada hissettim ve bugüne kadar hep kıpır kıpırdı ama 4 gündür bebeğimin hareketlerini neredeyse hiç hissetmiyorum sadece arada çok hafif varlığını hissettiriyor sizde böyle oldu mu acaba çok korkuyorum 😐😐