ecembugra53 Esraserttag bence reflü yatağı al daha iyi canım Ablamın var hiç kullanamadı bebeği durması onda 😊
isimsizbebek Esraserttag ben de aldım ama inanın gereksiz reflü yataklı almıştım ben . Zaten birkac ay sonra sığmadı bebeğim . Bende içindeki reflü sungerini çıkardım onda yatırdım bir süre. Şimdi 6, aylık ikisini de kullanmıyorum