Selam kizlar. Burda yazirlar cati muayinesi zor,agrili,acilisi tetikliyor falan. 37haftayi bitirdim bu gun cati muayinesi yapdi doktorum kendimi kasmadim hec agrimda olmadi,acilis yok,cocugun basi kanala inmemis henuz dedi.kanama falanda olmadi sonrasinda yani her kesde ayni olmuyormus. 🤔