Kızlar birşey merak ediyorum bebeğimiz doğduğunda hastanede ilk banyosunu yaptırıyorlar mı yoksa öyle üsten silerekmi odaya getiriyorlar. Videolarda bazı bebekler baya kanlı yada verniksmidir nedir o şekilde doğuyor silmekle çıkarmı ki onlar tecrübesi olan birileri varmı