Artık yoruldum. 5 aylık olduk artık hala ne yesem iştahsız ve istifra ederek geciriyorum günlerimi. Eşime ve kızıma haksızlık yapıyormuş gibi hissedip kendimi daha da kötü hissediyorum. Eşim solsun bana harika bakıyor kızımıza da ama ben kendimi kötü hissedip sürekli ağlamalı bir haldeyim. Bu ikinci bebekte daha da cok zorlanmaya başladı hersey