Irmakkk21 Kızlar bebeği çok aşağı da olan var mı? Yani doktor çok aşağıda dedi bu yüzden baskı yapıyor nst sancı çıkıyor. Hatalta kafa ölçümü bile yapamadı çok aşağıda olduğu için? Böyle olan ne zaman doğum yaptı?
Sedley Irmakkk21 Benimde bana göre göbeğim aşağıda ama doktorum bişey demedi annemde hamileyken göbeği aşağıdaymış olur öyle diyo. Ama ne zaman doğururum bilmiyorum tabi sürekli aşağı itikliyor kendini
Irmakkk21 Sedley benim hiç yukarı çıkmadı karnım aşağıda olduğu icinde baskı yapıyor oda sancı bu yüzden erken doğum riskim var
CerenNisaSecilmis Irmakkk21 ah ahhhh serklajlıyım ve benim oğlan aşağıları çok seviyor eli kolu hiç durmuyor kolu resmen çıkıp geri gitiyor gibi hissediyorum serklajdan dolayıda kasılmam oluyor 😒
Sevginurrr Irmakkk21 cnm benimde oledir 30 haftalık olunca yukarı çıktı şimdi ise bir yukarda bir asaga 36 haftalık oldum
Irmakkk21 Semaatls ilaç verdi mi? Yine iyi bir hafta da çıkmış 😪 ben dua ediyorum hayırlısı ile 36lara gelsem diye
Semaatls Irmakkk21 hayr ilaç vermedi bsy de demedi sadece bir hafta sonra tekrar çağırdı.gönlünüzü ferah tutun bekler inş bebiş
Gd1992 Bn daha 20. Haftamdayım bnmkı hep asagıda yuruyemıyorm bile sureklı baskı halında cok rahatsız edıyor beni .
Kuzeymasal Irmakkk21 gelirsin Allahın izni ile. Bana annem bakıyor. Hiç iş yapmıyorum. Kızımı giydir yedir dışında. Kendini yorma. Nst de sancım falan yok. Sende var mı?
Irmakkk21 Kuzeymasal bende annemde kalıyorum. Evet maalesef sancim çıkıyor benim 27. Haftadan beri hemde ilaç serum durdurup eve geliyorum arada işte 😪
Kuzeymasal Irmakkk21 o zaman hiç kalkma canım. Yan gel yat ☺️ 32 ye gelen 36 yı da görür EvvelAllah☺️
Irmakkk21 Kuzeymasal yatıyorum valla bir tek lavabo için kalkıyorum 😪 Allahin izniyle inşallah kazasız belasız 36 gelirim. Çocuk da ki sans da ilk 3 ay yattım düşük riski sonra korona çıktı stres son 3 ay erken doğum riski zavallı depresif doğacak 🙄
Irmakkk21 CerenNisaSecilmis Allah kolaylık versin bizlere kazasız belasız hayırlısı ile kucağımiza aldirsin İnş bu serklaj ne zaman yapılıyor acaba bana da yapacak mı doktor🙄
Sevginurrr Irmakkk21 cnm benim doktor normal dedi çünkü hareket ediyor benim 30 haftalik olan kadar aşağı da dir doktorlar erkn doğum da korktu ama 30 hafta da sonra herşey yoluna girdi