Akbas77- kilosu genetikte olabilir ve ben bu cihaz ölçümlerinede pek güvenmiyorum aslında eksik yada fazla ölçüm yapabiliyor arkadaşımın bebeği 3300 müş 3500 doğmuş yada 150 200 fazla ölçümde yapılabiliyor belki benimkide daha düşüktür kilosuna takılmıyorum sağlıklı olsunlar yeter bence doğduktan sonra alıyorlar çok şükür