13 temmuz 190
22 temmuz 890 hcg çıktı. Bugünde yine kan verdim sonucu bekliyorum.
Kese var alttan ultrason ve normaldende bakıldı. Fakat ilk gittiğimde kese az gözüktüğü için dış gebelikten şüphelenildi şimdide kan değerlerm normal hızında artmadığı için boş gebelikten şüphelendiler. Herhangi bi lekelenmem kanamam vs hiçbirşey yok hatta bu hafta hiç ağrım da olmadı ilk öğrendiğim 2 hafta kasık ağrımda olmuştu. Boş gebelik belirtileri neler kan değerleri felan nasıl bilen biri yardımcı olur mu?