aakar_ Merhaba kızlar , sata göre şuan 6+5 gebeyim salı günü kontrolüm var 7+2 olucaz o gün, size sorum bu haftada kese ve kalp atışını aynı anda karın ultrasonda duyanlarınız oldu mu ?
MYstryy aakar_ keseyi 5 hafta 3 gunlukken gorduk dr hic ustten bakmadan alttan gordu . 6 hft 2 gunlukken bebegi nokta kdr gorduk kalp atisida vardi karından gözüktü
Mhtpctn aakar_ 5.haftamda kese 6 . Haftada kalp atısını duyduk karnımdan hıc alttan muAne olmadım 🤲 muhtemelen gozukur cnm senınde
Zlm4141 aakar_ ben keseyi 5.5 te görmüştüm ama yolk kesem yoktu sonra 6.5 ye gittim Yolk kesesi ve bebeği görmüştük hayırlısı olsun canım hakkında 🤲
aakar_ MYstryy bende sata göre 5+4 te öğrendim gebeliğimi fakat karın ultrasonda kese görünmedi daha küçük olduğu için altıda kurcalamaya gerek yok dedi doktorum. Sadece rahim duvarım 18 mm kalınlaştığını söyledi inşallah bir sorun olmadan görürüm ☺️ Rabbim hepimizin evlatlarını korusun inşallah🌸
Dseker Benim 6 haftalık gözükmedi 8.haftada çağardı atmassa kürtaj olursun dedi şuan da biraz kahverengi leke ve çok az kanama var düşük te yapıyor olabilirim
Frdglp Dseker Allah korusun oyle dusunmeyin bendede ayni sizin gibi olmustu doktorum hemen progestana baslatti ve cok sukur bi sorun yok
aakar_ Dseker Allah korusun inşallah Allah’ın izni ile bişey olmaz evladınıza 🙏🏻 Bende hiç lekelenme olmadı şuana kadar. Rabbim hepimizin evladını korusun inşallah 🙏🏻
Kahramankentli Frdglp bana da bugün yazdı canım progsetan ne kadar süre kullandın faydası oldu mu gerçekten
Kahramankentli Ben 5+1 deyim bugün keseyi gördük ultrasonla Arefe günü de kalp atışını dinlemeye gidicez ama benim ki erken döllenme olduğu için görüldü sanırım çünkü ben adetimden 5 gün önce idrarda öğrendim hamile olduğumu yani senin kese de görünür kalp atışını da dinlersin inşallah
Frdglp Bende bebegimi 4 haftalikken ogrendim kese gozukmedi 6 haftalikken keseyi gordum ultrasonda degil alttan muaynede 7 haftalikken kalp atisini duydum
aakar_ Frdglp alttan muane tehlikeli diyorlar her hangi bir sorun yaşadın mı peki canım muane sonrası
Frdglp Kahramankentli evet bana gercekten cok faydasi olduguna inaniyorum kasiklarimda agri vardi kalmadi gecti kahverengi lekemede motiflor gyno fitil verdi 2 tane atmamla lekemde gecti cok sukur seninde oyle olur insallah🙏
Frdglp aakar_ yok canim herkes oyle soyluyodu ben doktoruma alttan istemiyorum tehlikeli diyolar demistim doktorumda hicbi sekilde zarari yok bebeginede kendinede demisti hatta cinsiyetini ogrenmeye gttigimde alttan bakicak daha erken ve daha net gorebilme acisindan
Frdglp Kahramankentli 🥰🥰🥰hersey geciyo zamanla Allahin izniyle Allah nasip ederse biz ne yaparsak yapalim bisey olsa olur zaten