Kahramankentli Ben kullanıyorum🙋🏼♀️ Agizdan alindiginda inanilmaz yan etki yapan bir ilac, ozellikle uyku ve sersemlik gibi. Fitil olarak alindiginda ise tek yan etkisi akıntı yapiyor. Doktorum da fitil olarak kullan dedi. Zaten fitil direkt etki ettigi icin daha cok oneriliyor diye biliyorum. Doktorunuz size nasil kullanacaginizi soylemedi mi?