Busraulku Kahramankentli bana doktorum çok akıntın olduğunda ağız yoluyla al o akıntı emilimini azaltır dışarı atar ve tansiyonum düşük olduğu için daha çok düşürebilir demişti. Akıntı düzelince vajinal al demişti bende öyle kullanıyorum 1buçuk aydır kullanıyorum 14 haftalığız şu anda. Ağız yoluyla yan etkisi oluyor ama herkese göre değişiyor bende çok uyku yapıyor ama başka yan etkisi olmadı.
Emine03 gizem06 bana 1 hafta progestan iğne verdiler hastaneden çıktım hap olarak devam ediyorum ama kesilmedi hergün oluyo.Zor bir süreç 😔 Allah yardımcımız olsun
Oknsm Kahramankentli ben agiz yoluyla kullaniyorum canim ama fitil olarakta kullanabilirsin forumda gormustum arkadaslar daha etkili oluyor falan demisler benden sana tavsiye bi sure cinsel iliski yasamayin agir is yapip agir kaldirma kendine bol bol dinlen allahin izniyle hic bisey olmaz insallah
Senaapydn Merhaba bende bugün doktora gittim düşük tehlikesi var dedi 6. Haftadayim progestanin bir türünü verdi duphaston ağız yolu ile gun de 3 kere iyi bir doz dedi ilaçlarını mutlaka kullan ve uzan sürekli ağır kaldırma uzanma vs…