Kızlar merhaba geçenlerde yazmıştım 18 haftalık hamileyim karnım çok ağrıyo Diye doktora gittim idrar yoku enfeksiyonu çıktı monurol saşe verdi akşam içtim ama geçmedi ne zaman geçer ya da aynısını yaşayıp önerisi olan varmı miğdemden mesaneme doğru sancı oluyo belimede vuruyor napıcağımı bilmiyorum 😥