Deniz_destan_can Kızlar hangi beşiği aldınız? Park yatak mı karyola mı normal beşik mi? Bugün bakmaya gideceğim ben.Yatak odam küçük. 1 yaşından sonra oda yapmayı planlıyorum. Ne almalıyım?
Zeynepmom Deniz_destan_can yatak odasına karyola beşik aldım ayrıyettende ana kucağı aldım diğer odalarda sallamak için her yere gidiyor sonuçta
Nihanozturk Deniz_destan_can ben anne yanı beşik aldım yatak odasına ayrıca odamızda var büyüyen karyola aldım orayada.Babynest ve anakucagımızda var biraz fazlaca oldu ama hediye olarak geldi bu ikisi hangisinde yatarsa yatsın artık 😄
Nur Deniz_destan_can canım yatak odama koymak için park beşik aldım. Ayrıyeten evde rhatça yanımda gezdireyim diye sepet beşik aldım tekerlekli
ozdenarda Deniz_destan_can biz oda yaptık canım büyüyen yataklı aldık kendi odamada park yatak alıcak annem minik olunca hemen odada yatamaz diye düsündüm anne yani ve bambular gözüme cok kücük geldi park yatakta en azından sonradan oynar eder oyuncaklarını toplar diye düsündüm
Deniz_destan_can BurcuYce sağlıkla büyüsün inşallah odasında👼 Ben şuan oda yapamicam ev uygun değil ya
Nihanozturk Deniz_destan_can evet yani bitişikte kullanılıyo istersen kenarını kapatıp ayrıda kullanabiliyosun
BurcuYce Deniz_destan_can inşallah sizde öyle 🙏🏻😇 zaten aslında ilkten oda kullanmıyorlar ama benim bir odam boştu zaten o yüzden yaptık bir de ilk bebek heyecanı da oluyor hevesleniyor insan 🙏🏻💕🌸
Zeynepmom Deniz_destan_can karyola yı mı ben karyolasının arkası başlıklı parmaklıklı beşik olarak düşündüm yanında çekmece yok bide dolap aldık tabi giysiler için
ozdenarda Deniz_destan_can özellikle boyasına dikkat ettik biz birde sallanabilir ve asansörlü ayarlanabilir olmasına baktık ben birde odasını düz beyaz aldım kız oldugu icin pembelerle harekrtlendirdim ilerde eger oglumda olursa ondada kullanmak adına büyük esyalarını unisex almaya calısıyorum 🤗🤗
Deniz_destan_can NuseybeNurrnsoy Aynıyız demek seninle 🙂 tahmini Doğumun ne zmn cnm ben de henüz almadım bişey stres bastı
NuseybeNurrnsoy Deniz_destan_can 58 gün var programa göre doktor 22 haziran diyor bakalım 🤔 canım İnan’ bende stres yapıyorum aslında gün yaklaştıkça 🤗🤗🤗
GlahBilgiliPelit Deniz_destan_can anne yanı aldım cnm ben .. bir n mantıklısı o geldi bana yatarken anında müdahele edtakipçi bileyim diye.