Oyagunaydin [url=https://hizliresim.com/PbH7GU][img] burada yazan NT ense kalınlığı ölçümü mü acaba anlayamadım da
Oyagunaydin Doktor hiç ilgilenmedi ense kalınlığinin dikkatli ölçülmesi gerekmiyor mu kendi doktorum 2.5 olcmusken bu fazla ilgilenmeden NT 0.8 dedi normal mi böyle düşmesi yoksa yanlıs bir ölçüm mu
Sevdiss_17 Oyagunaydin yani 0.8 normalmi bilmiyorum cubku bizde 1.11 cikmiati sinir 3 diye biliyorum 🤔