benim eşimde var evlenmeden önce aşı yapıyorlar normalde ben bilmiyordum evlendik sağlık ocağında test yaptilar çocukken aşı yapılmış sorun olmazmış ama kontrol edilmesi gerekiyormus antikor sayımı yapiyorlar. esimin hepatit virüsleriyle savaşacak kadar antikorum varmış şükür oda bebeklikte vurulan aşı sayesinde.