Kızlar merhaba tiroitim hamileliğimin basindna beri 2300 2400 civarj çıkıyordu 2500 un altında olduğu için doktor çok normal karşılıyordu ve levotiron hapini yarım yani 12.5 mg kullanıyordum. Şu an değerim 3200 olmuş bu değerlerde olan hamiş anneler siz hangi dozda hap kullaniyorsunuz