Hayirli Cumalar kızlar 🙋🏻♀️
Geç olsa da doğum hikayemi ancak firsat bulup yazabildim.Bilenler bilir daha onceki postlarimdan.18 haziranda doğum yaptım. Dünyanin en guzel duygusuymus meger.😍 Gelelim hikayemize. Korku heyecan ve stres asiri derecede vardi normal mi sezeryan mi diye karar veremiyodum. 39+2 haftalikken aniden karar verip (bilezigimi satarak) ozel hastaneye gittim. Doktorumla konusup 2 gun sonrasina sezeryana tarih aldik. Heyecan hat safhadaydi.☺ Hazirligimizi yaptik annemle sacimi boyadim bakimimi yaptm kizima iyi gorunmek icin. (iyiki varlar can annelerimiz) 18 haziran gunu sabahi kalkip o şiş ayaklarimla bi guzel makyajimi yapip hazirlndm hastaneye gttik. Yatisim yapildi ameliyathaneye alindim. Dokunsalar aglardim son dakikalarimizdi ayni bedende kizimla. 👼💕 Ailem,esim ve zalim kaynanayi arkada birakarak girdim ameliyathaneye. Belden uyusturuldum ve uzandim basladi hersey. Ilaclara karsi alerjim vardi onun yuzunden biraz fenalastim hemen basima üşüştuler doktor ve anestezi uzmanlari. Nefesim kesildi aglyrm ne bicim anlatamam ama o sekildeyken bile dilimden dua eksik olmadi. Sonra kizimi cikardilar icimden ve onu gordum sakinlestim. Onu giydirip yanima getrdilr ameliyat devam ederken. Duzeldim biraz ve Elisami aileme verdiler ben hala ameliyathanedeyim. Sezeryani o kadar kotulediler ki hicte kotu olmadigini anladim ve iyiki de olmusum yani. Yoksa bu virus ortaminda devlet hastanesinde normal dogum olamazdm. Herseyde biraz zorluk oldugu gibi sezeryanda da olabiliyo birazck. Ilac kullanamadigim icin agrilarimi oylece cektim. Hic yataga girmedim hep yurudum destek almadan. Aklima geldikce icim sizliyor o agrilarimi aglayarak atlattigimi. Ama olsun gecti gitti onemli olan şu anda mis kokulu kizim yanimda uyuyo degdi agrilarima diyorum bi yandanda 🤗 Evimize geldik lohusalik basladi basima gelmedik kalmadi kaynanam yuzunden ortaligi karistrdi durdu. Hic bisey beni etkilemedi ama esimle olan kavgamiz beni cok etkiledi. Aziz mubarek gundeyiz rabbime havale edyrm ben kaynanami. Siz siz olun kendinizi asla ezdirmeyin her zaman guclu ve dik olun. Cuma gununun hurmetine kimin nerde ne sıkıntisi varsa gidersin insallah rabbim. Ve tum hamişlerde tek sancida kurtulsunlar insallah. Evlat hasreti cekenlerde tez zamanda evlada kavussunlar insallah. Şu anda 1 aylik 5 gunluguz teyzeleri çok şükürki. Gülüşleri herseye degiyor emin olun. Uzun oldu yazdiklarimi okuduğunuz icin tesekkur ederm allah razi olsun.Elisa bebek ve annesinden sevgilerle kalin.😇🙏🌹