Merhaba 12 haftaligim dün ara ara kanamalarla gittik doktoruma . Plesanta rahim ağzına yapışmış dedi. İstirahat verdi. Kendi kendine düzelir
Bu kötü bı olay değil dedi . Duzelmezse sezeryan dedi. Başına böyle bişey gelen oldu mu acaba .. lütfen paylaşir mısınız benimle