EmineeMirayy95 znurstnKaraca bgun sabah yedim suanlik bi durum yok ama olmaz inşallah daha 31 haftaligim 🤗
DenizelikDikilita EmineeMirayy95 ben 25 . Haftadan beri hergün yiyorum...33+2 oldum dogurmadim canim. Hurmayi cok sevdigim icin yiyorum ben dogumu kolaylastirmasi kismini bilmiyorum dogururken anlayacagiz...
EmineeMirayy95 DenizelikDikilita bende bilmiyordum canım bende cok severim hep yerim. Rabbim sanada hayirli kolay dogumlar nasip etsin insallah🙏
seymos EmineeMirayy95 hurma meyvesinin bol olduğu coğrafyalardaki kadınların hepsi erken doğum yapardı onu napcaz ☺ ben hamile kaldığımdan beri yiyorum abartmadan hiçbirşey de olmadı elhamdülillah bakmayın siz bizim milletimize. Afiyet sifa olsun bebişe
EmineeMirayy95 seymos dünden bu yana hiçbirşey olmadi canim ama son ayima kadar yemem artik. Çok teşekkür ederim🤗
Zeytin Haftada sancılarım başladığı için doktorum hurma yemeye 37. Haftada başlamamı söylemişti. Her besin her insanda aynı etkiyi göstermez ki, doktorunuza danışarak tüketin.
EmineeMirayy95 Zeytin evet her insanda etkisi farklıdır suanlik bende bi durum yok ama yemiyorum artik. Haftaya kontrolüm var yinede doktoruma danışacağım teşekkür ederim 🤗