Elifecrinmurat 35+4 haftamdaım doğum kaygıları sardı. Normal mı olcak sezaryanmı zaman gecmioo sankii
Dmldgn Elifecrinmurat 36+1 deym bende. Normal gidiyo şimdilik hetsey ama bakalım bilmiyorum. Doktorum ilk gebelik oldugu için kız da olsa gününü bekler dedi bakalım beklicek mi görücez🤷🏻♀️
Melike3777 Elifecrinmurat canım valla kız erken erkek bebek geç doğar derlerdi ama benim oğluşum 36+3 te doğdu şuan 43 günlük🐣
Elifecrinmurat Dmldgn bnde çarsanba kontrole gittim sordum doğum nasıl olcaqı bellimi die. Erken daha dedi. Bası asaqıda poposu sağ tarafda ayaklarında sağda dedi. 10 sonra gel nst ye die
Nvn00 Elifecrinmurat Hiç alakası yok 9 ay boyunca kız bebek erken gelir dediler bir aydır karnın düşmüş eli kulağında dediler. Bugün 39+6 dayım gelen giden yok 😏😂 Gününü geçirecek gibi duruyor
dilekgi123 Elifecrinmurat ben 40 dan asagida dogan kiz duymadim hic arkadasimin planli sezeryani bile tam 40. haftada oldu ama ablamin erkegi 38 de dogdu diger erkek duyumlarimda 38-39 haftalarda falan hep
Merveatay Elifecrinmurat valla arkadaşımın kızı 40 da gelmedi artık suni sancı falan yaptılar yine olmadı sezeryanla doğdu. İlla erken olacak diye bişey yok
Frozen-06 Elifecrinmurat bizimki de kiz sözde erken dogar dediler 40+3 oldum. Hastaneden geliyorum sanci manci yok. Pazartesi tekrar kontrol..