Bende de var damar direnci. 34. haftadayım. Sizi sürekli yakın takipte tutacaklar, çok büyük ihtimalle de kötüye gitmeyecek.
Bu neye yol açabiliyor? Tansiyona, o yüzden benim doktorum bir tansiyon aleti alıp düzenli ölçmemi tavsiye etti ama şu anda öyle bir sorun yok. Ve düşük kilolu doğuma, buna gelişme geriliği de denilebiliyor ama doktorum özellikle söyledi sakın bir zeka geriliği gibi düşünmeyin, biraz daha minyon bir bebek olabilir diye. E, bebeğin hareketleri sağlığı yerindeyse de düşük kilolu olmasının bir sorunu olmaz. Doktor benim tahmini doğum kilomu 2,30-3 arası hesapladı ki bu yeterli gözüküyor.
İşler kötüye giderse bebeği erken almayı düşünebilirler ama bu zaten en kötü senaryo ki en kötü senaryo bile aslında çok da kötü değil çünkü bebeği düzenli takip ettikleri takdirde bunun için en uygun zamanı belirleyeceklerdir.
Ne yapılabilir? Aslında bizim yapacağımız çok bir şey yok. Düzenli kontrol önemli, bir de doktor bana tuzdan uzak durmamı tavsiye etti.