Mom046 Sezenilkim06 12 olacak insallah, bakalım insallah dediğiniz gibi bisey cıkmaz boşuna üzülmüş olurum 😔
Pembe-mavi Kızlar ikili testi hangi bölüm yapıyor? Devlet hastanesinde doktor perinatoloji de yatıracaksın dedi
Semragokbudak Mom046 bana gec dolenmis bi gebelik dedi son adet tarihim 5 mayis ama.doktor 13 mayis dedi bende bisey anlamadim kafam cok karisti ya
Mom046 Semragokbudak kaç hafta önce gittiniz birde bugun cihaza sokup tarihe bakıp mı erken olduğunu söyledi acaba?
Semragokbudak Mom046 1 ay once giftim hastanye 6 haftalikti 1 ay sonrasina 2li teste gun aldim bugun gittim bole soledi
Mom046 Semragokbudak bahsettiğinize göre o zaman suan 10. haftanın sonlarında sıkıntı yapılacak hiçbişey iki hafta sonra güzelce yapılır testiniz insallah☺️
Evci Semragokbudak Bugün ultrasonda bebeğinizin haftası kaç çıktı acaba? Beni de doktorum 11. Haftada çağırdı üç dört gün sonra gideceğim ama daha erken gibi geliyor bana da.
Emelce37x Sezenilkim06 merhaba canım geçen hafta yaptırdım bende bugün sonuç aldım 691 çıktı sonuç düşük risk dedi doktor ister istemez canım sıkkın