linosunannesi kizlar dun kontrolum vardi 2 kilo450 gram ckti bna az geldi ama doktorm norml ultrasondada yanlma payi var ddi. evde kasilmam var bel agrm var ama nst de sanci yok anlamiorm nie bole oluyo
Tstnptt linosunannesi kilosu normal cnm Bn 33de gittiğimde 2300 dedi haftada 200 250 alıyormuş bide cihazlarda eksik ölçebiliyor kilosuna takılma evde yorulduğun için belki ağrın oluyordur
linosunannesi Tstnptt bi an once 37 38 haftalik olsnda dogurim doye bekliyorum zaman gecmiyo 2 yasnda bi kziim daha var yoruldm artk cdden
Tstnptt linosunannesi bnm daha ilk bebeğim cnm o yüzden çok şükür rahat geçiyor gelen giden de yok ailelerden uzaktayız karı koca takılıyoruz öyle
linosunannesi Tstnptt ne guzel ilk gebelikler gercekten rahat oluyo. Allah bi avazda kutarsin senide canm