Hulyafuat Kızlar doğuma gidiyorum sezeryan olacağım 38+0 da 9.30 da alıcak doktor dua edin sizinlede bilgileri paylaşacağım nasıl bir süreçten geçtiğimi ama çok korkuyorum
Beyzanur20 Hulyafuat nasilnolup bittiğini bile anlamadan yavrunu kucağına alırsın inşallah çok geçmeden s olsun şimdiden
Beyzoli Hulyafuat ayy hadi bekliyoruz sakın korkma sen annesin kuzum sağ Salim kavuşun inşallah Allah yardımcın olsun
Yasemin-ya Hulyafuat hadi bekliyoruz Allah yardımcın olsun yaşadıklarını paylaş bizimle öğleden sonra da benim var inşaAllah sıkıntı yaşamadan kavuşursun bebeğine 🧿